Bona fora
Promocje
Ego skórzana listonoszka fuksja błyszcząca
Ego skórzana listonoszka fuksja błyszcząca
179,90 zł 149,90 zł
szt.
Massimo Contti torba shopper na ramię camelowa pikowana
Massimo Contti torba shopper na ramię camelowa pikowana
229,90 zł 199,90 zł
szt.
Laura Biaggi listonoszka pikowana beżowa z klapką
Laura Biaggi listonoszka pikowana beżowa z klapką
199,90 zł 169,90 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

FAQ

Biuro obsługi
Zamówienia
Produkty
Płatności
Wysyłka i dostawa
Zwroty i reklamacje
Kody rabatowe
Moje konto
Problemy techniczne
Napisz do nas

W jakich godzinach mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu: 795635117 i pod adresem mailowym: [email protected] oraz poprzez formularz kontaktowy.

Czy pracownik Biura Obsługi Klienta może złożyć za mnie zamówienie?

Wszystkie zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie formularza zamówienia na stronie sklepu www.bonafora.pl lub poprzez aplikację mobilną Bonafora.pl. Pracownik biura może również przyjąć Twoje zamówienie telefonicznie. Przygotuj potrzebne dane do zamówienia: kod produktu ze strony bonafora.pl oraz dane adresowe, numer telefonu dla kuriera i adres email do śledzenia realizacji Twojego zamówienia

Czy macie sklepy stacjonarne?

Bona Fora nie ma sklepu stacjonarnego ale możesz wybrać odbiór osobisty w siedzibie firmy na ul. Daszyńskiego 239A, 44-100 Gliwice.

Aby skorzystać z opcji odbioru osobistego należy złożyć zamówienie w sklepie internetowym, wybierając opcje dostawy - odbiór osobisty.

Po złożeniu zamówienia, jest ono przygotowywane, a gdy zamówienie będzie gotowe, Klient otrzymuje wiadomość SMS z informacją o zamówieniu gotowym do odbioru.

Odbiór w siedzibie firmy jest możliwy w:

Poniedziałki w godzinach 8.00-14.00

Wtorki w godzinach 8.00-17.00

Środy w godzinach 8.00-17.00

Czwartki w godzinach 8.00-14.00

Piątki w godzinach 8.00-14.00

Czy istnieje możliwość obejrzenia towaru przed zakupem?

Jeśli Klientka chciałaby obejrzeć wybrane modele torebek przed zakupem, to należy złożyć zamówienie na wybrane modele i zaznaczyć odbiór osobisty. Nie oznacza to, że na miejscu trzeba kupić wszystkie torebki z zamówienia. Klientka może wybrać jedną , dwie lub więcej spośród przygotowanych, wybranych propozycji przez obsługę sklepu. Może również po obejrzeniu torebek na miejscu zrezygnować z zakupów.

Jak dokonać wymiany?

Nie wymieniamy produktów na inne ale bez problemu przyjmujemy zwrot towaru i szybko zwracamy pieniądze.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Po wybraniu interesującego Cię produktu na naszej stronie www.bonafora.pl i kliknij KUP TERAZ.

W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk koszyka, w którym możesz sprawdzić jego zawartość.

Jeśli wybrałeś już wszystkie produkty, przejdź do koszyka i kliknij ZAMAWIAM.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, zaloguj się poprzez wpisane adresu e-mail i hasła.

Jeśli nie masz konta, możesz złożyć zamówienie jako ZAKUPY BEZ REJESTRACJI lub założyć konto poprzez ZAREJESTRUJ SIĘ Wypełnij wszystkie wymagane pola i kliknij PODSUMOWANIE.

Wybierz metodę dostawy i formę płatności. Kliknij POTWIERDZAM ZAKUP, aby sfinalizować zamówienie.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone w naszym sklepie zawsze staramy się wysyłać jak najszybciej.

Zamówienia złożone i opłacone szybkim przelewem lub z płatnością za pobraniem do godziny 12:00 w dzień roboczy, wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia wysyłamy z Polski.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do kilku dni.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

Jest taka możliwość pod warunkiem, że te zamówienia nie były jeszcze zapakowane. Jeżeli otrzymałeś status zamówienia „Przesyłka wysłana”, nie ma możliwości połączenia zamówień.

Czy jest minimalna kwota, od której muszę złożyć zamówienie?

Nie ma takiego wymogu, możesz dokonać zakupu na dowolną kwotę.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do każdego zamówienia zawsze dołączamy dokument fiskalny (paragon lub fakturę VAT), formularz zwrotu, informację kto przygotował Twoje zamówienie. Każde zamówienie pakowane jest pod nadzorem systemu monitorującego.

W jaki sposób mogę się upewnić, że zakup został przeprowadzony pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, zostanie wysłany do Ciebie sms oraz e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu.

Czy muszę mieć zarejestrowane konto aby złożyć zamówienie?

Nie musisz mieć konta. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono tak samo zrealizowane jak zamówienie z zarejestrowanym kontem, ale nie będziesz miał wielu udogodnień takich jak styleśledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w akcjach promocyjnych oraz korzystania z programu lojalnościowego.

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia złożonego zamówienia mogło się zdarzyć, że podczas uzupełnienia danych podałeś nieprawidłowy adres e-mail. Wiadomości od nas również mogły zostać zaklasyfikowane jako spam lub reklama. Sprawdź te foldery w swojej skrzynce odbiorczej.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta na adres e-mail [email protected] lub telefonicznie pod numerem tel:795635117

Jakie dane są niezbędne przy składaniu zamówienia?

Do złożenia zamówienia niezbędne są:

- adres e-mail,
- dane osobowe,
- dane teleadresowe,
- numer telefonu.

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku (08:00-16:00). Pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu. Nie ma jednak możliwości edycji zamówienia gdy przesyłka jest już wysłana, otrzymasz powiadomienie email i sms „Przesyłka wysłana”.

Nie udało mi się dokończyć płatności za zamówienie. Co mam zrobić?

Zamówienie możesz opłacić logując się do swojego konta klienta i edytując szczegóły zamówienia. Tam znajdziesz link do zakończenia płatności. Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie, skontaktuj się z nami, wyślemy link do szybkiej płatności, dane do przelewu tradycyjnego lub zamienimy formę płatności na pobranie u kuriera. Możesz również złożyć nowe zamówienie, w jego uwagach dopisz numer poprzedniego oraz informację aby je anulować.

Zamówienie zostało przeze mnie opłacone, jednakże nadal widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

Na adres [email protected] wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności.

Wyjaśnimy sytuację i się z Tobą skontaktujemy.

Czy mogę anulować zamówienie?

W bardzo krótkim czasie po złożeniu zamówienia masz możliwość jego anulowania. Po upływie tego czasu nie mamy już możliwości modyfikacji Twojego zamówienia. Dotyczy to także zmiany adresu lub sposobu dostawy.

Gdy przesyłka będzie przekazana kurierowi, nie możemy jej anulować. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem mail: [email protected][email protected] lub numerem telefonu 795635117 Nasz pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość jego anulowania.

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

W celu otrzymania innego produktu lub koloru należy dokonać zwrotu towaru który nie spełnia Twoich oczekiwań zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Procedura zwrotu jest szczegółowo opisana tutaj:Zwroty i reklamacje

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak, jest to możliwe. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, w ścieżce zakupowej w kroku "Dane adresowe" wybierz opcję "faktura".

Dokument zostanie dołączony do przesyłki. Nie wystawiamy faktury na towary inne niż w złożonym zamówieniu oraz na inne dane klienta, ponieważ faktury są generowane automatycznie przez system i nie można ich edytować. W przypadku niewyrażenia chęci otrzymania faktury VAT do przesyłki będzie dołączony dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.

Pamiętaj, nie ma możliwości otrzymania faktury do zamówienia, które posiada już wygenerowany paragon fiskalny.

Jak najlepiej dokonać wyboru torebki?

Sugerujemy aby w takiej sytuacji sprawdzić dokładny opis produktu i jego wymiary. Opis znajduje się w karcie produktu pod zdjęciem produktowym. Sugerujemy również aby w przypadku niezdecydowania kupić dwa lub trzy modele,sprawdzić jak wyglądają produkty i czy są dopasowane do sylwetki, wybrać odpowiedni model a pozostałe odesłać.

Jest to najlepszy sposób, aby określić cechy i funkcjonowanie towaru. Przy zakupach na odległość Klient ma prawo sprawdzić produkt i jego funkcjonalność taka samo jak w sklepie stacjonarnym.

Zwracany towar nie może być używany i musi posiadać oryginalne metki.

Czy przy każdym produkcie podane są wymiary?

Wszystkie nasze oferty produktowe mają określone wymiary, które znajdują się w opisie produktu.

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Skorzystaj z menu wyszukiwarki sklepowej, która znajduje się w lewym górnym rogu. Możesz dodatkowo skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się prawym górnym rogu strony (kliknij w lupę).

Czy można zamówić produkt, który ma status Powiadom o dostępności?

W przypadku produktów, które maja status: powiadom o dostępności produktu to oznacza, że produkt jest chwilowo niedostępny i nie ma możliwości ich zakupu.

Jeśli jesteś zdecydowany na zakup produktu, który aktualnie jest niedostępny skorzystaj z opcji: powiadom o dostępności produktu a w chwili, gdy ponownie pojawi się on w sprzedaży otrzymasz od nas wiadomość e-mail o ponownej dostępności produktu.

Zapraszamy również do kontaktu pod adresem mail:[email protected] - nasz doradca zweryfikuje możliwość zamówienia towaru.

Odpowie Ci,w jakim przybliżonym terminie będzie ponownie dostępny.

Jak mogę się dowiedzieć czy produkt powrócił do sprzedaży?

Skorzystaj z opcji powiadom o dostępności dostępnej na każdej karcie produktu. Wybierz interesujący Cię model i zostaw swój adres e-mail. Otrzymasz od nas powiadomienie, jeśli towar pojawi się ponownie w sprzedaży.

Ile produktów mogę dodać do koszyka?

W sklepie Bonafora.pl nie obowiązują limity tego typu. Możesz zrobić naprawdę duże zakupy :)

Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?

Nie ma takiej możliwości. Tylko złożenie zamówienia gwarantuje rezerwację towaru.

Chcę zrobić najbliższej osobie prezent, w jaki sposób mogę zamówić bon podarunkowy?

Bon podarunkowy można zamówić tutaj: Bon Podarunkowy.

Możesz wybrać bon podarunkowy na określoną kwotę: 100, 150, 200 lub 300 złotych. Jeśli jesteś zainteresowana inną kwotą - napisz do nas: [email protected].

Bony podarunkowe wysyłamy w dwóch wersjach: elektronicznej na adres email lub w postaci papierowej na podany adres wysyłki.

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mam zrobić?

Zawsze dokładamy wszelkich starań i sprawdzamy towar przed wysyłką. Jeśli mimo tego otrzymałeś wadliwy towar skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]. W temacie wiadomości wpisz numer zamówienia, a w treści opisz typ uszkodzenia i załącz jego zdjęcia. Nasz odpowiedni dział przeanalizuje twoje zgłoszenie i zaproponuje możliwe rozwiązania. Jeżeli produkt jest uszkodzony, a opakowanie zewnętrzne nosi ślady uszkodzeń w transporcie, nie wyrzucaj opakowania, załącz również jego zdjęcia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdziesz w zakładce Formy płatności

W sklepie Bonafora dostępne są poniższe opcje płatności:

- za pobraniem: przy odbiorze paczki od kuriera,

- płatność kodem BLIK,
- płatność online: błyskawiczny przelew,

- kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro,

- portfelami elektronicznymi: Google Pay, Apple Pay,

- tradycyjny przelew na konto,

- Paypal.

Zamówienia wysyłane do państw Unii Europejskiej należy opłacić wyłącznie płatnością online, przelewem na konto lub PayPal.

Nie udało mi się dokończyć płatności za zamówienie. Co mam zrobić?

Zamówienie możesz opłacić logując się do swojego konta klienta i edytując szczegóły zamówienia. Tam znajdziesz link do zakończenia płatności. Jeżeli nie posiadasz konto w sklepie, skontaktuj się z nami, wyślemy link do szybkiej płatności, dane do przelewu tradycyjnego lub zamienimy na pobranie.

<

Możesz również złożyć nowe zamówienie, w jego uwagach dopisz numer poprzedniego oraz informację aby je anulować.

Czy przy każdej metodzie dostawy mogę zapłacić za pobraniem?

Każda metoda dostawy jest powiązana z konkretną metodą płatności. Wybierz metodę dostawy a wyświetlą się dostępne metody płatności. Płatność za pobraniem umożliwia jedynie metoda dostawy Kurier InPost, Kurier GLS i Kurier Pocztex. Przy pozostałych metodach dostawy, jak Inpost Paczkomat, Odbiór w punkcie (Żabka, Orlen, Abc,Poczta) lub przesyłki za granicę wysyłamy tylko z przedpłatą.

Czy opłaty dokonywane w Bonafora są bezpieczne?

Oczywiście że tak! Opłaty pobierane przez Bona Fora są kodowane, zabezpieczone przed niepożądanym dostępem osób trzecich (SSL). Dzięki temu transakcje bankowe są w pełni bezpieczne.

Jak szybko wysyłacie przesyłki?

Czas wysyłki zależny jest od wybranej metody wysyłki płatności.Staramy się nadawać przesyłki jak najszybciej.

Kurier Inpost, Inpost Paczkomat, Kurier Pocztex i Kurier GLS,

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 12:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.

Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Przykład:

Jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek o godz. 16.00 przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w środę.

Jeśli zostanie złożone w sobotę o 16.00 przesyłka zostanie odebrana przez przewoźnika w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

Kurier Pocztex oraz Odbiór w punkcie

Zamówienia złożone i opłacone lub z płatnością za pobraniem u kuriera od poniedziałku do piątku do godz.12:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym w następnym dniu roboczym (99,99%).

Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Przykład:

Jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek o godz. 16.00 przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w środę.

Jeśli zostanie złożone w sobotę o 16.00 przesyłka zostanie odebrana przez przewoźnika w poniedziałek z przewidywaną dostawą we wtorek.

Odbiór osobisty w siedzibie firmy

Zamówienia z odbiorem osobistym są przygotowywane niezwłocznie. Standardowo czekają na Klienta w godzinach pracy firmy Bona Fora.

O możliwości odbioru złożonego zamówienia zostaniesz poinformowany poprzez wiadomość SMS

WYSYŁKA DO PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ

Termin realizacji zamówienia jest zależny od miejsca dostawy przesyłki, zazwyczaj nie przekracza on 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.

Czas realizacji znajdziesz tutaj

Jaki jest koszt dostawy?

Zamówienia opłacone z wyborem dostawy przez Kurier Pocztex-u z odbiorem w wybranym punkcie typu Żabka są dostarczane bezpłatnie.

Jeśli wybrałaś inną formę dostawy, do zamówienia zostaną doliczone koszty dostawy w zależności od wyboru kuriera. Aktualny cennik wysyłki znajdziesz szczegóły darmowej dostawy znajdziesz tutaj

W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Wysyłki - te przedpłacone jak i pobraniowe - realizujemy za pośrednictwem kilku popularnych firm kurierskich oferujących najczęściej wybierane metody dostawy. Wszystkie metody dostawy pokażą Ci się na karcie produktu po kliknięciu przycisku KUP TERAZ na karcie produktu lub klikając w link Czas i koszt dostawy

Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co mam zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 2-5 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowylub telefoniczny. Sprawdzimy Twoje zamówienie i pomożemy rozwiązać zaistniały problem.

Moje zamówienie zostało wysłane na nieprawidłowy adres. Czy możliwa jest zmiana adresu?

Tylko przez krótki czas od momentu otrzymania od Ciebie zamówienia możemy je edytować, potem zostają przygotowane dokumenty oraz listy przewozowe i nie ma możliwości ich edycji. Zanim potwierdzisz zamówienie, upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Ewentualne zmiany nanieś przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia. Sprawdź podany numer telefonu, jest on niezbędny do kontaktu z Kurierem.

Dlaczego to jest takie ważne? W przypadku odbioru przesyłki w punkcie typu Żabka lub w Paczkomacie, nieprawidłowy numer telefonu spowoduje, że nie otrzymasz kodu odbioru dla swojej przesyłki.

Jeżeli chcesz edytować zamówienie, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku (08:00-12:00): 795635117.

Pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu. Nie ma jednak możliwości edycji zamówienia, gdy przesyłka jest już wysłana. Otrzymasz powiadomienie email i sms Przesyłka wysłana.

Jak dowiem się, jaki jest status mojego zamówienia?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych użytkowników). Ponadto otrzymasz e-mail z informacją o bieżącym statusie zakupu („zamówienie złożone”, „przygotowane do realizacji”, „wysłane” itp.).

Czy mogę otrzymać zamówienie w sobotę?

Tak, jest możliwośc dostawy w sobote, dostępna jest w koszyku od czwartku 12:00 do piątku 12:00.
Jest to dostawa do pukntu Inpost Paczkomat, w koszyku wybierz „Paczka w weekend - InPost Paczkomat 24/7

Czy zamówienie może zostać wysłane w późniejszym terminie?

Tak, jest taka możliwość, podczas składania zamówienia zobaczysz pole „uwagi” zapisz w nim datę kiedy mamy przekazać zamówienie do wysyłki. Pamiętaj, aby takie zamówienie było już opłacone z góry.

Czy Kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurier nie ma takiego obowiązku, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdej firmy kurierskiej.
Firmy kurierskie zazwyczaj wysyłają wiadomość e-mail i sms w dniu kiedy paczka przekazana jest do doręczenia. W momencie przekazania paczki przewoźnikowi, z naszego sklepu otrzymasz wiadomość e-mail i sms z informacją że paczka jest już wysłana i termin jej planowanego doręczenia.

Czy istnieje możliwość dostawy za granicę?

Realizujemy wysyłkę do państw Unii Europejskiej. Ich listę oraz cennik znajdziesz tutaj Po dodaniu rzeczy do koszyka należy wybrać „kraj wysyłki”. Wyświetli Ci się lista krajów których aktualnie jest możliwość wysyłki.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie rzeczy.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres [email protected] lub poprzez dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do przesyłki (w tym przypadku liczy się data nadanie zwrotu).Wzór formularza dostępny jest tutaj

Jak dokonać zwrotu towaru?

1. Uzupełnij formularz zwrotu (otrzymałeś go w paczce z zamówieniem), przykładowy znajdziesz również tutaj

2. Zwrotu rzeczy z wypełnionym formularzem dokonaj do 14 dni od objęcia przez Ciebie rzeczy, jednym z trzech sposobów:

a) Paczkę nadaj za pomocą wygodnych zwrotów: https://wygodnezwroty.pl/bonafora

b) Paczkę nadaj dowolnym przewoźnikiem, kurierem lub Pocztą Polską na adres: Bona Fora, ul. Daszyńskiego 239 a, 44-100 Gliwice, tel. 795 635 117

c) Osobiście w siedzibie firmy: Bona Fora, ul. Daszyńskiego 239 a, 44-100 Gliwice

3. Poczekaj na zwrot środków

W jaki sposób zostaną mi zwrócone środki po zwrocie towaru?

Zwrot należności za odesłane produkty, zgodnie z polskim prawem i regulaminem sklepu internetowego Bonafora.pl, odbywa się tym samym sposobem, którym nastąpiła opłata za zamówienie.
W przypadku płatności online zwrot następuje na konto, z którego opłacono zamówienie.
W przypadku płatności za pobraniem podaj nam numer konta w formularzu zwrotu, a środki zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania twojego zwrotu.

Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Śledzenie drogi przesyłki umożliwiają systemy firm spedycyjnych. Sklep nie ma możliwości potwierdzać mailowo faktu odbioru przesyłki ze zwrotem. Wysyłając do nas zwrot, zatrzymaj potwierdzenie nadania przesyłki, aby móc śledzić jej przebieg.

Zwrot towaru zlecony za pośrednictwem Twojego konta klienta sprawdzisz logując się do swojego konta i wybierając zakładkę zwroty.

W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

W jakim czasie rozpatrywane są zwroty?

Termin zwrotu wynosi zazwyczaj kilka dni, nie dłużej jednak niż do 14 dni od daty dostarczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu na zasadach określonych w przepisach prawa.

Jak dokonać zwrotu z zagranicy?

Bezpośrednie koszty zwrotu towarów w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży ponosi Klient.

Zwrot odesłać należy na koszt własny na adres:

Bona Fora, ul. Daszyńskiego 239 a, 44-100 Gliwice

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową, do paczkomatu?

Nie ma możliwości aby magazyn odebrał przesyłkę pobraniową. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem oraz do paczkomatu i żadnych innych przesyłek nadanych do pobliskich paczkomatów i innych punktów odbioru typu Żabka czy Orlen.

Zwroty zawsze należy kierować pod adres:

Bona Fora, ul. Daszyńskiego 239 a, 44-100 Gliwice

Kto ponosi koszt paczki zwrotnej?

Koszty odesłania i opakowania ponosi Klient. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałaś nasze zamówienie, pamiętając o usunięciu nieaktualnych etykiet.
Przesyłkę zwrotną można odesłać na nasz adres korzystając z naszych wygodnych zwrotów lub innym dowolnym przewoźnikiem albo dostarczyć zwrot osobiście do naszej firmy w godzinach pracy firmy Bona Fora.

Dlaczego powinienem wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do paczki?

Wypełnienie formularza zwrotu pozwoli nam szybciej rozpatrzyć Twój wniosek, oraz powiązać zwrot z konkretnym zamówieniem, a tym samym szybciej zrealizować zwrot kwoty na Twoje konto.

Jak zareklamować produkt?

1.Opisz powstały problem korzystając z dowolnego dostępnego w Internecie formularza reklamacyjnego i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem.

2. Wyślij paczkę. Reklamację możesz dostarczyć do nas jedną z proponowanych metod:

Wysyłając na adres: Bona Fora, ul. Daszyńskiego 239 a, 44-100 Gliwice

Osobiście do siedziby firmy Bona Fora – sprawdź godziny pracy na naszej stronie www.bonafora.pl. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" oraz do Inpost Paczkomat - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem, którego odesłałeś przesyłkę korzystając z numeru nadania przesyłki.

Jak długo należy oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W jakim terminie mogę zareklamować produkt?

Odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Gdzie mogę użyć kodu rabatowego ?

Kodu rabatowego możesz użyć składając zamówienie na naszej stronie www.bonafora.pl

1. Złóż zamówienie klikając KUP TERAZ

2. W koszyku zaznacz ptaszkiem mam kupon rabatowy.

3. Wpisz kod rabatowy.

4. Zatwierdź przyciskiem UŻYJ

5. Dokończ proces zakupowy wypełniając formularz zamówienia, na końcu kliknij POTWIERDZAM ZAKUP

Czy można zrealizować kod rabatowy już po złożeniu zamówienia?

Realizacji kuponu rabatowego można dokonać wyłącznie w koszyku przed złożeniem zamówienia.
Technicznie nie ma możliwości użycia kodu już po złożeniu zamówienia.

Zapomniałem użyć kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mimo to mogę jakoś użyć kodu?

Z powodów technicznych realizacja kodu rabatowego po potwierdzeniu złożenia zamówienia jest niemożliwa. Kupon rabatowy może zostać wówczas zrealizowany podczas składania kolejnego zamówienia.

Nie otrzymałam kodu za zapis do newslettera. Co mam zrobić?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu SPAM. Przeszukaj również skrzynkę pocztową po haśle "Bonafora".

Kod rabatowy nie działa. Co może być tego przyczyną?

W przypadku problemów z użyciem kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:
 - Kod rabatowy ma określoną datę ważności;
 - Produkty, na które chcesz wykorzystać kod rabatowy są objęte warunkami promocji;
 - Nie wykorzystałeś żadnego innego kodu rabatowego dla bieżącego zamówienia.

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 795 635 117  lub adresem mail shop@bonafora.pl Sprawdzimy dla Ciebie warunki działania kodu.

Jak założyć konto?

Konto możesz założyć na dwa sposoby:

1) Kliknij w prawy górny róg strony w opcję „Moje konto”. Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której wybierz „Zarejestruj się”.

2) Możesz też założyć konto podczas składania zamówienia. Po włożeniu produktów do koszyka, przejdź do kolejnego kroku zamówienia i załóż konto.

Jakie są korzyści z posiadania konta w sklepie?

Korzyści związane są z posiadaniem konta w sklepie Bonafora.pl to:

- możliwość śledzenia przesyłki,

- dostęp do historii zakupów,

- uczestnictwo w konkursach i akcjach promocyjnych,

- zapamiętany adres dostawy.

Nie mogę zalogować się do konta. Co mam zrobić?

Najczęściej w takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail/numer telefonu) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła – kliknij w link „przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]

Czy moje konto może zostać zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli zostało Ci zablokowane konto, skontaktuj się z nami, rozwiążemy ten problem.

Chcę usunąć konto. Jak mogę to zrobić?

W celu usunięcia konta, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected] Wiadomość napisz z adresu przypisanego do konta które chcesz usunąć.

Jak wypisać się z newslettera?

W każdej wiadomości newsletterowej na samym dole znajduje się link z możliwością rezygnacji. Możesz też napisać do nas wiadomość z rezygnacją na adres: [email protected]

Nie dostaje maili od Bonafora.pl Co mam zrobić?

Zweryfikuj, czy wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM. Sprawdź, czy w Twoim koncie/ zamówieniu klienta widnieje prawidłowy adres mailowy. Jeśli Twój adres mailowy jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, prosimy o kontakt, sprawdzimy co się dzieje.

Nie udało mi się dokończyć płatności. Co zrobić?

Jeśli nie udało Ci się dokończyć płatności online (przelew natychmiastowy, BLIK, karta płatnicza, Gpay, płacę później) zadzwoń do nas: 795 635 117 lub napisz maila:  [email protected] - wygenerujemy dla Ciebie link do ponownej płatności, zmienimy na płatność za pobraniem lub wyślemy dane do przelewu tradycyjnego, w zależności od Twojego wyboru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium